Case Study

Case Study

Case Study

Case Study

Case Study

Tõekeskus

Case Study

Case Study

Case Study

Case Study

Case Study

Tõekeskus

Tõekeskus, koht, kus inimesed avastavad oma potentsiaali ja arendavad isiklikku kasvamist, soovis oma suhtekoolituse turundamiseks sotsiaalmeedia võlu ära kasutada. Meie meeskond aitas neil luua atraktiivsed kontod Facebookis, Instagramis ja TikTokis, pakkudes harivaid ja kaasahaaravaid reels’e ning strateegilisi kampaaniaid. Tulemused rääkisid enda eest: Facebookis kogus üks video lausa 100 000 vaatamist, samas kui TikTokis saavutasime kuu jooksul sama imelise saavutuse – 100 000 vaatamist ja 828 uut jälgijat. Klient oli äärmiselt rahul, rõhutades, kuidas meie koostöö tõi nende brändile uue hingamise ja nähtavuse. Tõekeskuse edu on meie ühise töö tõestus!

Tõekeskus on Eesti ettevõte, mille põhitegevuseks on toetada inimeste isiklikku arengut ja eneseavastamist. Nende missiooniks on pakkuda praktilisi töötubasid ja loenguid, et aidata inimestel avastada oma tõelist potentsiaali ja elada täisväärtuslikku elu. Tõekeskuses usutakse, et üksteise toetamine ja juhendamine on oluline osa isiklikust arengust.

Väljakutse

Tõekeskusel oli eesmärk turundada nende tulevast eksklusiivset suhtekoolitust, kuid neil puudusid sotsiaalmeedia kontod ning kogenud turundusstrateegia, mis aitaks jõuda laiema publikuni. Peamine väljakutse oli luua efektiivne turundusstrateegia ja visuaalne sisu, mis edastaks Tõekeskuse sõnumit ja aitaks saavutada kõrgemat nähtavust ning osalejate arvu.

Lahendus

Alustasime strateegia loomisega, mis hõlmas Tõekeskusele Facebooki, Instagrami ja TikToki kontode loomist. Seejärel keskendusime sisu loomisele, et pakkuda kvaliteetseid ja harivaid reels’e, mis kajastasid Tõekeskuse sõnumit ja väärtusi. Lisaks koostasime maandumislehe koolituse jaoks ja viisime läbi digitaalse kampaania, mis suunas inimesed otse koolitusele registreeruma.

Kuidas me aitasime?

Koostöös Tõekeskusega töötasime välja brändihääle, mis peegeldaks nende sõbralikkust, toetavat lähenemist ja pühendumust isiklikule arengule. Brändi häält kujundasime sihtgrupile vastavaks, et see kõnetaks inimesi, kes otsivad enesearengu võimalusi ja soovivad teadlikumalt oma suhetesse panustada.

Pakkusime Tõekeskusele terviklikku sotsiaalmeedia haldamise teenust, mis hõlmas kontode loomist ja haldamist, sisu loomist, kampaaniate läbiviimist ning turundusstrateegia väljatöötamist. Videomaterjalid ja sotsiaalmeedia postitused olid kohandatud nende sihtgrupile, et maksimeerida nähtavust ja kaasatust.

Kliendi tagasiside

Tõekeskus jagas oma rahulolu meie tööga: "Me ei oleks suutnud seda saavutada ilma teieta. Meie sotsiaalmeedia kanalid ja kampaaniad olid uskumatult edukad ning tulemused räägivad enda eest!"

Tulemused

Facebooki reels saavutas vähem kui kahe nädalaga ligi 100 000 vaatamist, 904 reageeringut, 26 kommentaari ja 111 jagamist. See tõi kaasa 66 uut jälgijat. TikTokis saavutasime kuu ajaga kokku 100 000 vaatamist ja 828 jälgijat. Meie loodud strateegia ja kampaaniad aitasid koolitusel saada vajalik tähelepanu.

https://www.facebook.com/share/r/uvNqc5cCbTX5yvE1/

Tõekeskus on Eesti ettevõte, mille põhitegevuseks on toetada inimeste isiklikku arengut ja eneseavastamist. Nende missiooniks on pakkuda praktilisi töötubasid ja loenguid, et aidata inimestel avastada oma tõelist potentsiaali ja elada täisväärtuslikku elu. Tõekeskuses usutakse, et üksteise toetamine ja juhendamine on oluline osa isiklikust arengust.

Väljakutse

Tõekeskusel oli eesmärk turundada nende tulevast eksklusiivset suhtekoolitust, kuid neil puudusid sotsiaalmeedia kontod ning kogenud turundusstrateegia, mis aitaks jõuda laiema publikuni. Peamine väljakutse oli luua efektiivne turundusstrateegia ja visuaalne sisu, mis edastaks Tõekeskuse sõnumit ja aitaks saavutada kõrgemat nähtavust ning osalejate arvu.

Lahendus

Alustasime strateegia loomisega, mis hõlmas Tõekeskusele Facebooki, Instagrami ja TikToki kontode loomist. Seejärel keskendusime sisu loomisele, et pakkuda kvaliteetseid ja harivaid reels’e, mis kajastasid Tõekeskuse sõnumit ja väärtusi. Lisaks koostasime maandumislehe koolituse jaoks ja viisime läbi digitaalse kampaania, mis suunas inimesed otse koolitusele registreeruma.

Kuidas me aitasime?

Koostöös Tõekeskusega töötasime välja brändihääle, mis peegeldaks nende sõbralikkust, toetavat lähenemist ja pühendumust isiklikule arengule. Brändi häält kujundasime sihtgrupile vastavaks, et see kõnetaks inimesi, kes otsivad enesearengu võimalusi ja soovivad teadlikumalt oma suhetesse panustada.

Pakkusime Tõekeskusele terviklikku sotsiaalmeedia haldamise teenust, mis hõlmas kontode loomist ja haldamist, sisu loomist, kampaaniate läbiviimist ning turundusstrateegia väljatöötamist. Videomaterjalid ja sotsiaalmeedia postitused olid kohandatud nende sihtgrupile, et maksimeerida nähtavust ja kaasatust.

Kliendi tagasiside

Tõekeskus jagas oma rahulolu meie tööga: "Me ei oleks suutnud seda saavutada ilma teieta. Meie sotsiaalmeedia kanalid ja kampaaniad olid uskumatult edukad ning tulemused räägivad enda eest!"

Tulemused

Facebooki reels saavutas vähem kui kahe nädalaga ligi 100 000 vaatamist, 904 reageeringut, 26 kommentaari ja 111 jagamist. See tõi kaasa 66 uut jälgijat. TikTokis saavutasime kuu ajaga kokku 100 000 vaatamist ja 828 jälgijat. Meie loodud strateegia ja kampaaniad aitasid koolitusel saada vajalik tähelepanu.

https://www.facebook.com/share/r/uvNqc5cCbTX5yvE1/

Tõekeskus, koht, kus inimesed avastavad oma potentsiaali ja arendavad isiklikku kasvamist, soovis oma suhtekoolituse turundamiseks sotsiaalmeedia võlu ära kasutada. Meie meeskond aitas neil luua atraktiivsed kontod Facebookis, Instagramis ja TikTokis, pakkudes harivaid ja kaasahaaravaid reels’e ning strateegilisi kampaaniaid. Tulemused rääkisid enda eest: Facebookis kogus üks video lausa 100 000 vaatamist, samas kui TikTokis saavutasime kuu jooksul sama imelise saavutuse – 100 000 vaatamist ja 828 uut jälgijat. Klient oli äärmiselt rahul, rõhutades, kuidas meie koostöö tõi nende brändile uue hingamise ja nähtavuse. Tõekeskuse edu on meie ühise töö tõestus!

Tõekeskus on Eesti ettevõte, mille põhitegevuseks on toetada inimeste isiklikku arengut ja eneseavastamist. Nende missiooniks on pakkuda praktilisi töötubasid ja loenguid, et aidata inimestel avastada oma tõelist potentsiaali ja elada täisväärtuslikku elu. Tõekeskuses usutakse, et üksteise toetamine ja juhendamine on oluline osa isiklikust arengust.

Väljakutse

Tõekeskusel oli eesmärk turundada nende tulevast eksklusiivset suhtekoolitust, kuid neil puudusid sotsiaalmeedia kontod ning kogenud turundusstrateegia, mis aitaks jõuda laiema publikuni. Peamine väljakutse oli luua efektiivne turundusstrateegia ja visuaalne sisu, mis edastaks Tõekeskuse sõnumit ja aitaks saavutada kõrgemat nähtavust ning osalejate arvu.

Lahendus

Alustasime strateegia loomisega, mis hõlmas Tõekeskusele Facebooki, Instagrami ja TikToki kontode loomist. Seejärel keskendusime sisu loomisele, et pakkuda kvaliteetseid ja harivaid reels’e, mis kajastasid Tõekeskuse sõnumit ja väärtusi. Lisaks koostasime maandumislehe koolituse jaoks ja viisime läbi digitaalse kampaania, mis suunas inimesed otse koolitusele registreeruma.

Kuidas me aitasime?

Koostöös Tõekeskusega töötasime välja brändihääle, mis peegeldaks nende sõbralikkust, toetavat lähenemist ja pühendumust isiklikule arengule. Brändi häält kujundasime sihtgrupile vastavaks, et see kõnetaks inimesi, kes otsivad enesearengu võimalusi ja soovivad teadlikumalt oma suhetesse panustada.

Pakkusime Tõekeskusele terviklikku sotsiaalmeedia haldamise teenust, mis hõlmas kontode loomist ja haldamist, sisu loomist, kampaaniate läbiviimist ning turundusstrateegia väljatöötamist. Videomaterjalid ja sotsiaalmeedia postitused olid kohandatud nende sihtgrupile, et maksimeerida nähtavust ja kaasatust.

Kliendi tagasiside

Tõekeskus jagas oma rahulolu meie tööga: "Me ei oleks suutnud seda saavutada ilma teieta. Meie sotsiaalmeedia kanalid ja kampaaniad olid uskumatult edukad ning tulemused räägivad enda eest!"

Tulemused

Facebooki reels saavutas vähem kui kahe nädalaga ligi 100 000 vaatamist, 904 reageeringut, 26 kommentaari ja 111 jagamist. See tõi kaasa 66 uut jälgijat. TikTokis saavutasime kuu ajaga kokku 100 000 vaatamist ja 828 jälgijat. Meie loodud strateegia ja kampaaniad aitasid koolitusel saada vajalik tähelepanu.

https://www.facebook.com/share/r/uvNqc5cCbTX5yvE1/

Other Projects

Other Case Studies

Check our other project case studies with detailed explanations

Other Projects

Other Case Studies

Check our other project case studies with detailed explanations

Other Projects

Other Case Studies

Check our other project case studies with detailed explanations